Klacht: Bus niet komen opdagen

op 01 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij wonen in zutphen en daar is s’ochtends een regeling dat er een extra bus rijdt (682). Normaal rijdt alleen bus 82 maar vanwege de zomeregeling rijdt die andere dus ook omdat het zo druk is. Nu is bus 682 niet komen opdagen waardoor wij 45 min moeten wachten en we niet op tijd op school komen. Vandaag is het 1 september en die regeling duurt tot 3 september

Als de bus normaal komt opdagen, anders moet je dat ook niet op het bord in het bushokje zette

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Goedemorgen Bas, Ik begrijp uit je melding dat de bus van lijn 682 vandaag niet is geweest? Zou je kunnen aangeven hoe laat de bus zou moeten vertrekken en en bij welke halte dit was? Dan zoek ik het verder voor je uit. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 20:01 geantwoord

Beste Bas,

Een tijdje geleden heb je een klacht over Arriva geplaatst op deze website. Wij hebben naar aanleiding daarvan om meer informatie gevraagd. Helaas hebben we die informatie tot op heden niet ontvangen. Ik sluit daarom deze klacht.

^NT
Arriva Webcare.