Klacht: Bus niet gekomen

op 23 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend 23-9-2016 stond ik goed op tijd te wachten bij bushalte diepenbrockweg te Alphen aan den Rijn op bus 169 richting Leiden Centraal. De bus zou om 08.05 vertrekken en ik stond er om 08.00 uur, goed op tijd toch? Ik stond samen met nog een mevrouw die ook deze bus moest hebben. Toen het eenmaal 08.05 was gaf het bord aan dat de bus moet rijden, bus was nergens te bekennen. Maar vertraging kan altijd, ik heb nog tien minuten staan wachten maar er kwam geen bus 169. Aangezien ik gewoon school had heb ik in alle haast naar het station Alphen aan den Rijn gefietst om vervolgens de trein te moeten pakken, op eigen kosten. Goed begin van mijn dag, maar niet heus.

Gewenste Oplossing:

Op zijn minst een excuses voor de gemaakte fout. Misschien een vergoeding voor de gemaakte kosten met de trein, €3,50.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 september 2016 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Julia,

Balen dat je hierdoor vertraging hebt opgelopen! Ik heb even voor je gekeken. Deze rit is inderdaad gedeeltelijk uitgevallen. Helaas zie ik er in het systeem geen oorzaak bij staan. Mogelijk kom je in aanmerking voor Geld terug bij vertraging: http://bit.ly/1TGxxZs Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door juliarietveld