Klacht: Bus neemt andere route en slaat mijn halte over

JozefS op 27 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bushalte coriopolis in heerlen waar bijna nooit iemand op of uit stapt behalve ik. Wordt regelmatig door bus overgeslagen omdat de bus moet omrijden. De bus is nu al zeker 5x door gereden dit jaar. En het is ook nog de laatste bus die rijdt. Ik vind dat de chauffeur zijn vaste roite moet aanhouden ipv een kortere snellere route nemen en de betreffende halts gewoon overslaat.

Nvt

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste JozefS, Wat vervelend dat je bus je halte al 5 keer oversloeg. Heb je voor mij je vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:25 geantwoord

Beste JozefS,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door