Klacht: Bus naar vliegveld kwam te vroeg

op 30 juni 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Op 19 juni 2017 zouden wij op 07.40 uur worden opgehaald vanaf hotel ARTEMIS time to smile. De bus kwam te vroeg, de chauffeur heeft zich niet gemeld bij de receptie en reed om 07.33 uur weg, dit zag ik gebeuren toen ik op het bordes kwam. De mede-eigenaresse Mevr. Lia Drebelas, heeft direct Tui gebeld, maar er was in Kos niemand te bereiken. zij belde het alarmnummer in Nederland, zij kreeg te horen, dat zij een taxi voor ons moest bellen, de taxichauffeur zou betaald worden door iemand van Tui op het vliegveld, dit vertelde zij tegen de taxichauffeur , maar deze wilde van ons het geld en zou ons een reçu geven.
Op het vliegveld hebben wij gelijk een wat oudere vrouw, die wij al meerdere jaren daar hebben gezien, aangesproken en het verhaal verteld dat wij bij haar het geld zouden terugkrijgen.
Wij hebben haar het visitekaartje van Artemis gegeven, zodat zij bij Lia ons verhaal kon checken. Zij heeft eerst de buschauffeur benadert en die zei dat hij 12 mensen had opgehaald. De man heeft niet geteld, hij liegt dat hij ze geteld heeft of er zaten 2 mensen onterecht in de bus of er stond een verkeerd aantal op de lijst van Tui. In ieder geval zijn wij zonder Het geld huiswaarts gekeerd.
Dit was de 30x voor ons op Kos en bij Artemis, dus kennen wij de gang van zaken daar wel.
De vrouw van Tui op het vliegveld had nog geen contact opgenomen met Lia van Artemis, maar zou het verder uitzoeken. Helaas nog steeds niets van Tui vernomen, terwijl zij had gezegd dat wij niets hoefde te ondernemen.

Wij zijn tevreden als wij de €37,00 van de taxirit op onze rekening gestort krijgen.
Tip: onze ervaring is er rijdt zelden iemand van Tui mee met de bus van en naar je bestemming op Kos. De chauffeur gaat ook niet mee naar binnen om mensen af te leveren of op te halen. Dit gebeurde een paar jaar geleden nog wel.
Misschien weer wel doen?
Wij zien het geld met vertrouwen tegemoet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Steegers