Klacht: Bus kwam niet opdagen

op 06 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zondag avond om 19.04 uur zou een arriva vervanger vervoer zou komen die naar zuidbroek gaat maar die kwam niet opdagen. 15 miniten wachten later arriva gebeld maar die konden ook niet vertellen warrom de bus niet gekomen is. Het is nu 19.43 uur nog steeds geen bus.

Telefoon kosten en bus reis vergoeden en als de volgende ook niet komt taxi regelen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 augustus 2017 om 23:13 geantwoord

Beste suzane,

Niet leuk om te lezen dat de stopbus van 19:04 niet is geweest. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt en uitgezocht zal worden. Volgens de reisplanner had de bus gewoon moeten rijden.

Verder vraag je in je bericht om een vergoeding. Helaas kan en mag ik daar geen uitspraken over doen. Via het contactformulier op onze website kun je een restitutieverzoek indienen https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1.htm.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad vanavond. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

^LH
Arriva Webcareteam

Heeft op 06 augustus 2017 om 23:42 geantwoord

1 uur tevlaat en geen vergoeding vind ik niet kunnen

Alle klachten die gemeld zijn door suzane