Klacht: Bus kwam niet opdagen

op 13 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 25minuten gewacht tz hebben en alsnog metfe auto tz gaan, anderd zou ik te laat komen. Kwam de bus niet opdagen . Alweer niet!

Gewenste Oplossing:

Wanneer er duidelijk word aangegeven dat de bus niet rijd of het op 9292 word gewijzigd dat die helemaal niet meer komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 20:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Anne,

Jammer om te lezen dat het maandagochtend niet goed gegaan is met lijn 123. Helaas zie ik in het systeem niet staan waarom de bus rond dat tijdstip niet gereden heeft. We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ongemak wat je ervaren hebt.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 22:14 geantwoord

De dag erna reed mijn bus de ramen eruit en voelde ik me erg onveilig. Dit ging over bus 123 naar Breda toe en dit gebeurde vlak voor bushalte gemeentehuis. ( De bus ging om 11.58weg bij schonckplein). Ik ben erg ontevreden over het openbaar vervoer van deze week! Let excuses elke keer ben ik nogsteeds niet op tijd gekomen

Alle klachten die gemeld zijn door Annevanoosterhout