Klacht: bus kwam niet

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 21 kwam simpelweg niet opdagen om 18:52, hij stond niet eens op de(elektronische) paal met alle tijden. Voordat ik naar de halte ging had ik op de website 9292 gecheckt, er was geen vertraging opgegeven en volgens de website zou de bus er gewoon om 18:52 zijn.

Vervolgens is de 21 die daarna kwam ook met 5 minuten vertraagd, lekker weer. Vorige week was het ook al zo\’n gekanker met 10 minuten vertraging elke keer. Waar zijn jullie mee bezig? geef het op z\’n minst aan op de website.

VERVOLG: Ik wilde op Leiden Centraal Station om 20:39 lijn 21 pakken, ik stond om 20:25 bij het Centraal Station en hij stond niet op het (elektronische) bord. Dus ik was even flink pissig dat ik 40 minuten moest wachten op de volgende bus ( 21:09 )

Ik stond op het punt om even te gaan wandelen, en toen kwam de 21 alsnog opdagen. (20:52)
Waarom updaten jullie deze shit niet gewoon op het bord? Het is toch elektronisch? Als ik was gaan wandelen had ik de bus gemist, dus het zou fijn zijn geweest als de vertraging werd doorgegeven op het bord, close call.

Vertraging kan ik begrijpen, Maar zorg op z\'n minst dat je fucking website normaal werkt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht bolle bob

9 maanden geleden - 19:45 lijn 21 ook weer met 5 minuten vertraagd, wat is de reden hiervoor? het is geen spits uur en lijn 21 is rustig rond deze tijden. fijn weer.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 22:01 geantwoord

Beste bolle bob,

Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat het tonen van de vertraging op de elektronische borden bij de halte niet goed is gegaan. Begrijpelijk dat je er van baalt dat je (bijna) de bus mist omdat het niet goed op het bord wordt weergegeven. Ik stuur je klacht intern door naar de regio zodat er gekeken kan worden naar het tonen van de realtime informatie op de elektronische borden.

Excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat het tonen van de realtime informatie in de toekomst wel goed gaat.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door bolle bob