Klacht: Bus kwam niet

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus 603 van 18.49 kwam niet opdagen bij de bushalte “vliet” in Leeuwarden. Nu heb ik de bus gemist en daarmee ook mijn overstap op de trein naar Den Haag die pas weer gaat om 19.03. Thanks.

Gewenste Oplossing:

Valt weinig aan te doen, maar een excuus van de buschauffeur in kwestie vind ik erg op z'n plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedenavond, Uit je bericht begrijp ik dat de bus van lijn 603 niet langs de halte Leeuwarden, Vliet is gereden waardoor je de aansluiting met de trein hebt gemist. Ik heb je melding doorgestuurd zodat dit op basis van hoor- en wederhoor met de chauffeur kan worden besproken. Groet, ^JE

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 17:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uit je bericht begrijp ik dat de bus van lijn 603 niet langs de halte Leeuwarden, Vliet is gereden waardoor je de aansluiting met de trein hebt gemist. Ik heb je melding doorgestuurd zodat dit op basis van hoor- en wederhoor met de chauffeur kan worden besproken.

Met vriendelijke groet,
^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door TimvB