Klacht: Bus komt vaak veel te vroeg

op 10 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Als het programma zegt dat de bus om 08:47 komt en ik aan kom lopen en op een afstand zie dat de bus alweer vertrekt van de halte om 08:41, is dat echt enorm frustrerend. Een afwijking van ’n minuutje of 2 kan ik inkomen, maar 6 minuten !! Moet ik dan voortaan 10 minuten van te voren bij de bushalte gaan staan?!

Als de bus gewoon op tijd komt

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Hallo Tom, Bedankt voor je bericht. Ik begrijp je frustratie. Zou je mij nog aan kunnen geven om welke buslijn en bestemming het hier gaat? En bij welke halte je stond te wachten? Met die gegevens kan ik melding maken bij de teammanager in de regio, zodat hij dit verder op kan pakken. Onze excuses voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Thomas Mac-Kenzie

11 maanden geleden - Bus 165 vanaf halte Orthen richting station den bosch

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 augustus 2016 om 08:51 geantwoord

Hallo Thomas,

Bedankt voor je aanvullende informatie. De bus hoort hier inderdaad om 8.47 uur te vertrekken. Deze halte is overigens geen tijdhalte, wat inhoudt dat de chauffeur zijn oorspronkelijke vertrektijd niet hoeft af te wachten. Advies is daarom om enkele minuten voor de aangegeven vertrektijd bij de halte te gaan staan.

Nu is het wel zo dat 6 minuten te vroeg aanzienlijk teveel is. Daarom heb ik met behulp van jouw aanvullende informatie melding van dit voorval in de regio gemaakt, zodat dit nader onderzocht en besproken wordt. Doelstelling van deze melding is om herhaling in de toekomst te voorkomen.

^DK
Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Thomas Mac-Kenzie

11 maanden geleden - Top, dankjewel !

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas Mac-Kenzie