Klacht: Bus komt structureel niet opdagen

op 28 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Waardeloos bedrijf! Bus 305 Eindhoven – Oss 07.51 komt structureel niet opdagen op halte velmolenweg Uden. Dit is al meerdere keren gemeld en er wordt niets mee gedaan. De bus komt structureel niet opdagen. Een volle halte mist daarom zijn/haar bus en de daarbij horende haltes. Hoe kun je hier nu op vertrouwen?

Navraag doen bij een regio heeft geen zin, dan blijkt de bus vol te zitten of wat voor een smoes dan ook. Dit terwijl de route vanuit Oss naar Eindhoven 3 bussen bevat die binnen 5 minuten bij de halte komen. Dit moet opgelost worden.

Waardeloze manier van werken!

Als de bus langs de halte komt en daar ook stopt en pas vertrekt om de gegeven tijd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 28 september 2016 om 10:42 geantwoord

Hallo Koen,

Jammer om te lezen dat het nog niet goed lijkt te gaan met lijn 305. Ik maak toch weer melding in de regio, zodat de teammanager op de hoogte is en hier actie op kan ondernemen. Hopelijk ervaar je door deze melding snel verbetering. Onze excuses voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Heeft op 28 september 2016 om 13:30 geantwoord

Dit is de vorige keer ook zo beloofd. Dit zijn geen oplossingen, ik wil terugkoppeling met de uitkomst retour per mail.

Alle klachten die gemeld zijn door KoenM