Klacht: Bus komt niet opdagen

Sammies op 16 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij wonen in Jabeek en nemen elke ochtend de bus Wiegelraderweg lijn 36 richting station Sittard. De bus geeft aankomst 7.15 aan maar er kwam op 16 November geen bus aan . Dus op dit moment konden we niet gebruik maken van het sterabbonnement . Gebeld naar Servicelijn en deze gaf aan dat desbetreffende bus voor reparatie in garage stond . Dat kan gebeuren maar mijn vraag is dan ook ! Is er voor zulke calamiteiten geen vervangende bus aanwezig want nu kwamen wel 3 personen telaat op hun werk. En kan men tegoedkoming verwachten voor het niet gebruiken van je abbonnement .

Dat er een vervangende bus voor zulke calamiteiten komt omdat mensen rekenen erop dat openbaar vervoer goed geregeld is en op zulke redenen een grote onderneming bedacht is op uitval van een bus om de bovenstaande redenen reparatie.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 november 2017 om 09:33 geantwoord

Beste Sammies,

Jammer om te lezen dat de bus niet heeft gereden in verband met een defect. We proberen een defect altijd op te vangen met een vervangende bus. Dit is helaas niet altijd mogelijk. Heb dit onder de aandacht gebracht in de regio. Onze excuses voor het ongemak!

Je kan vragen om een vergoeding via onze website : http://bit.ly/2A2XOCl

met vriendelijke groet,
^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door