Klacht: Bus komt alweer niet opdagen!

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo, ik moest net de lijn 20 richting brunssum hebben en die zou om 07:27 hier zijn ik zat al te wachten vanaf 07:13 en hij is gewoon alweer niet komen opdagen. Ik heb aan een andere busshauffeur gevraagd waarom die niet is komen opdagen en die gaf aan dat er niks bekend was waarom niet.
Ik kom nu te laat op mijn stage.
Als het een keer zou voorkomen oke maar het gebeurd gewoon te vaak en er wordt niks mee gedaan.
Zo ben ik maandag ook al te laat gekomen op school omdat de lijn 24 niet is komen opdagen en de maandag ervoor was dit ook zo.
Hier heb ik ook telefonisch klachten voor ingediend maar er wordt niks mee gedaan !!!

Als er serieus iets aan gedaan wordt !!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Zinavroomen, Wat vervelend om te lezen dat de bus niet is komen opdagen. Graag zou ik van je willen weten bij welke halte in welke plaat je wilde instappen en uitstappen. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Zinavroomen

2 maanden geleden - Busstation heerlen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Zinavroomen, Dank je wel. Is Busstation Heerlen je opstaphalte of je uitstaphalte? Ik heb beide van je nodig. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Zinavroomen

2 maanden geleden - Opstap halte Mijn uitstap halte is wilhelminastraat brunssum

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 14:57 geantwoord

Beste Zinavroomen,

We hebben je reactie doorgestuurd en daaruit is gebleken dat de bus helaas defect was. Hierdoor is deze uitgevallen.

Oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Zinavroomen