Klacht: Bus is niet op komen dagen

op 21 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste, Niet leuk om te lezen dat de bus niet bij de halte is geweest. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Zou je aan kunnen geven om welke lijn het gaat en in welke richting reis je? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht intern door aan de desbetreffende vestiging waar dit verder wordt uitgezocht. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Saar11

1 jaar geleden - Bus 87 richting Kralingse Zoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 september 2016 om 20:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je reactie.

Ik heb meteen voor je uitgezocht waarom lijn 87 om 16:40 uur niet bij de halte is geweest. De chauffeur kreeg pech onderweg en kon helaas niet verder rijden. Excuses voor het ervaren ongemak die je hierdoor hebt gehad.

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Saar11