Klacht: bus is niet gekomen

op 28 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus lijn 204 van best station naar boxtel station is vanmorgen niet komen opdagen om 8.09 uur.
Ben daardoor veel te laat op school aangekomen.

Gewenste Oplossing:

Bus kan wel te laat komen, maar helemaal niet op komen dagen, dat kan echt niet!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 september 2016 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Balen dat je hierdoor vertraging hebt opgelopen! Helaas kan ik het systeem nog niet zien wat de oorzaak van de uitval geweest is. Ik stuur je klacht door naar de buurtbusco?rdinator zodat hij dit nader kan onderzoeken. We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door j.boogaard25@kpnmail.nl