Klacht: Bus doorgereden bus 11 vanaf vlaszak naar Bavel vandaag 27 september 2016 om 2 voor 12:00 uur

op 27 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bij de bushalte stonden 5 personen om naar Bavel te vertrekken, w.o. 4 dames op leeftijd. De chauffeur stopte niet eens bij de halte en reed door tot aan de kruising Oude Vest. Ik rende naar de bus, de chauffeur keek niet een op mijn roepen en reed gewoon door. De bus naar Oud Gastel, dacht ik, heeft de betreffende chauffeur nog opgeroepen, echter zonder resultaat. De bus was niet vol, enkele passagiers staken hun handen op om te zeggen wat gebeurd er nu. Deze chauffeur moeten jullie onmiddellijk ontslaan deze deugd niet voor zijn werkzaamheden. Graag een terugkoppeling van dit bericht.
Met boze, toch voor u vriendelijke groet,
Jack van Praagh Hoge Zijde 17 4854 AE Bavel.

Ik ben tevreden als de buschauffeur normaal zijn werkzaamheden uitvoert en moet stoppen bij de haltes waar passagiers op de bus staan te wachten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 27 september 2016 om 13:33 geantwoord

Hallo Jack,

Begrijpelijk dat je boos bent. Uit je verhaal maak ik op dat in ieder geval een aantal van jullie duidelijk kenbaar heeft gemaakt met deze bus mee te willen. Ik stuur je klacht door naar de teammanager in de regio zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken zodat ook zijn kant van het verhaal gehoord wordt. We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Heeft op 12 oktober 2016 om 12:01 geantwoord

Laat maar eens weten wat de reden van de chauffeur was om door te rijden. De achterop komende chauffeur een de betreffende chauffeur nog gewaarschuwd.

Alle klachten die gemeld zijn door Jack van Praagh