Klacht: Bus die vaak niet op komt dagen

op 28 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is nu al de zoveelste keer dat bus 7 naar de maasoever niet komt opdagen. Op de borden staat dan dat hij wordt verwacht om 16.43( zoals vandaag) en als het dan 16.43 is verdwijnt hij van het bord en komt hij dus niet meer. Dit is al verschillende keren gebeurd waardoor ik vaak mijn afspraken moet verzetten of af moet zeggen. Vandaag ben ik gaan navragen waarom hij nu weer niet reed. De reden was dat de bus nog bij de garage stond en dus nog opgehaald moest worden. Ik vindt dit erg vervelend en hoop ook echt dat hier iets aan gedaan wordt.

Ik ben tevreden als hij gewoon rijdt en anders graag een reden waarom hij niet rijdt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 28 september 2016 om 07:12 geantwoord

Hallo Lysanne,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Bedoel je 16.43 uur of 6.43 uur? In dat laatste geval zie ik dat de bus vanochtend rond dat tijdstip 11 minuten vertraging had. De oorzaak van deze vertraging zie ik er helaas niet bij staan. Ik stuur je klacht in ieder geval door naar de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van lijn 7 gekeken wordt.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lys@nne