Klacht: bus chauffeur stopt niet voor zebrapad

op 04 februari 2014 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Goedemorgen,

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de ret dit vanwege het volgende.
Ik loop naar huis nadat ik mijn kinderen op school heb gebracht en wil oversteken bij het zebrapad te hoogte van de lidl aan de hillevliet. Al voor ik wil oversteken heb ik het idee dat de bus chauffeur van de bus die rijd in de richting van zuidplein omstreeks half 9 niet stopt voor mij terwijl ik wil oversteken bij het zebrapad.
Toch steek ik ook met het idee dat de bus chauffeur toch wel zal stoppen aangezien dit zo hoort. Echter rijd de buschauffeur gewoon door. Als ik op het laatste stukje van de zebrapad loop rijd de bus chauffeur al halverwege de zebrapad. Ik zelf vind dit erg onveilig nu ben ik volwassenen maar moet er niet aandenken dat mijn kinderen of die van een ander deze bus chauffeur tegen komt want veilig oversteken gaat blijkbaar niet met deze meneer.
Ik heb nog geprobeerd iets te zeggen tegen de bus chauffeur echter keek deze mij na en reed zo verder.
Een omschrijving van de bus chauffeur is; een oudere gezette kale man die dus op de hillevliet reed in de richting van zuidplein omstreeks 08:30 vanmorgen.

Ik hoop zo duidelijk genoeg mijn klacht hier te hebben omschreven.

Groet R Bos

Ps: graag zou ik reactie terug krijgen hierover. Riannekebos@hotmail.com

Dat deze beste meneer word aangesproken op zijn rij gedrag mbt het niet stoppen voor stekende mensen bij een zebrapad.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door RET in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat RET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

RET

Heeft op 02 juni 2014 om 09:31 geantwoord

verwezen naar het KCC van de RET.

Alle klachten die gemeld zijn door Rianneke32