Klacht: bus chauffeur laat opzettelijk mensen staan lijn 142 14.30 uur Tilburg

op 11 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta te wachten dat de buschauffeur de deur van de bus open doet van lijn 142 in Tilburg om 14.30 uur, zodat we kunnen instappen laat hij deze deur dicht en rijd zo weg, we kunnen gewoon nog plaatsen zien die niet bezet zijn nu weer een uur langer wachten zeer klant vriendelijk die Ariva

dat dit niet meer voorkomt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Zoeke, Wat een vervelende situatie. Heb je voor mij je vertrekhalte en je eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Zoeke

2 maanden geleden - vertrek halte is Tilburg station en eindhalte is best station.

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Zoeke, Dan neem ik aan dat het om de bus gaat van 14:26 uur? Om 14:30 uur rijdt er geen 142 vanaf Tilburg. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Zoeke

2 maanden geleden - Ja het was de bus van 14.26 uur. Wij kwamen aan "rennen" de bus wouw net aanrijden maar stopte omdat er n bus voorbij reed. Wij klopte op t raam maar hij knikte nee. Dit maakte ons geirriteerd omdat wij meer als n half uur moesten wachten op de volgende

Arriva

Heeft op 11 oktober 2017 om 21:07 geantwoord

Beste Zoeke,

Dank je wel voor je aanvulling.

Ik stuur je klacht intern door naar de regio, zodat dit met de chauffeur besproken wordt.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Zoeke