Klacht: Bus 84

op 04 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 oktober 2017 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste RobVording,

Wat balen dat je bus te laat was, je je trein miste en de chauffeur niet reed zoals jij het graag gezien had.

Echter, kunnen wij met deze informatie niet veel voor je betekenen.

Ik ontvang graag meer informatie van je. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd en eindhalte?

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door RobVording