Klacht: Bus

op 26 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ze bakker er echt niks van. Geen enkele bus vertrekt optijd, is er optijd. 350 rii Aachen vertrekt hier altijd 10 min te laat of rijden al weg om 33 terwijl dat deze om 35 vertrekt. Bovendien hebben ze alle haltes rondom Akersteenweg (Maastricht) weggehaald dus is deze bus vaak overvol. Ik heb ook al de lijn 350 rii Maastricht MEERDERE malen gemist door een bus die te vroeg bij de bushalte vertrekt. Bovendien sluiten hun eigen bussen niet aan of kan je ‘s avonds niet eens met de bus, maar een halfuur wachten. Treinen en bussen sluiten niet aan, dus bij enige vertraging vertrekken de bussen gewoon. A M A T O E R I S T I S C H

Nooit

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 26 september 2017 om 17:56 geantwoord

Beste EviOgg,

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging/afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door EviOgg