Klacht: Bus 5 tilburg

op 04 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag kwam bus 5 om 8.12 richting Noord Stokhasselt niet opdagen. Hierdoor waren moesten we een andere bus pakken. Omdat de bus niet langs de halte kasteeldreef kwam moesten we een stuk lopen en kwamen we te laat.

Ik zou graag willen dat de bussen op tijd komen en dat er meerdere bussen rijden op drukke tijden. Om 8.12 is het altijd druk en zou het fijn zijn dat er 2 bussen gelijk rijden zodat je niet in een overvolle bus zit

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste JamieF, Wat een vervelende situatie. Wat was je vertrekhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht JamieF

2 maanden geleden - Mijn vetrekhalte was station tilburg Met vriendelijke groeten, Jamie

Arriva

Heeft op 04 oktober 2017 om 13:18 geantwoord

Beste JamieF,

De 8.12 was uitgevallen door een verstoring, waardoor de bus niet kon rijden.

We proberen alle bussen zo efficiënt mogelijk in te zetten. Hierdoor is het niet altijd mogelijk een extra bus in te zetten. Een extra bus bij een rit is daarom niet altijd mogelijk.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door JamieF