Klacht: Bus (401) altijd te laat vanaf station breda

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik neem elke week zo’n 4x de 401 om 21:00 of 22:00 van breda naar Sleeuwijk. Maar elke keer komen de chauffeurs veel later aan dan 22:00. De bus staat er altijd al wel, maar zonder buschauffeur.

Vanavond was het 22:16 tot er een chauffeur kwam. Hij bood nog geen eens zijn excuses aan en deed alsof er niks aan de hand was. Ik vind het niet normaal dat dit elke keer gebeurt. Al helemaal niet zo laat op de avond. Wij, de groep reizigers,
plannen ook alles zo in om de bus te kunnen halen; ouders staat ook te wachten op de tussengelegen busstations.

Ik wil graag dat de chauffeurs optijd komen, zodat de bus gewoon optijd vertrekt. Als dit niet mogelijk is dan verwacht ik ten minste een verklaring of een bericht op het informatiebord op het station.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 22:55 geantwoord

Beste Em8,

Ik begrijp uit je klacht dat het vaak voorkomt dat de bus er al staat, dat er dan nog geen chauffeur is en dat de bus vervolgens te laat vertrekt. Dat is natuurlijk erg vervelend! Ik stuur je klacht door naar de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt. Excuses voor het ongemak!

^Jimmy

Alle klachten die gemeld zijn door Em8