Klacht: Bus 305 Veghel (306)

op 09 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stond netjes op tijd bij de corridor in Veghel te wachten op 305.
7,40 uur. hij kwam stapte 40 pers in.
Toen ging hij richting s-‘s-Hertogenbosch ipv naar Eindhoven.
Wij vroegen waar gaat U naar toe?
Naar s – ‘s-Hertogenbosch, Bus chauffeur stopte en zetten ons alle 40 in Eerde uit de bus. Zie maar hoe je weer terug gaat. Belachelijk!!!
De buschauffeur had het bordje van de bus niet goed staan.
2e weken geleden kwam ik ook al te laat. omdat jullie geen extra bussen ingezet hadden omdat het nog vakantie was. Alle jeugd in Eindhoven en s-‘s-Hertogenbosch moesten wel naar school.
Nu ben ik voor de 2e keer telaat op school en krijg ik ongeoorloofd gedrag. Melden jullie even dat het niet mijn schuld is.
Hier betalen mijn ouders ook geen buskaart voor!

Gewenste Oplossing:

voorlopig even niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Sander Vos

4 maanden geleden - compensatie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Sander,

Jammer om te lezen dat je reis gisterochtend niet soepel verlopen is. Ik maak melding van dit voorval in de regio zodat dit nader onderzocht kan worden.

De problemen met de extra bussen in de ochtendspits zijn bekend. Hier is inmiddels op bijgestuurd, waardoor je met lijn 305 geen problemen meer zou moeten hebben met een te volle bus.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sander Vos