Klacht: Bus 293 Maandag om 8.25 bij klaverstraat

op 29 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 293 Maandag om 8.25 bij klaverstraat. Zij vertrekt structurel te vroeg , en laat passagers voor de deur wachten en rijdt weg, bij elke halte.
Vaandag, arriveerd ze om 8.23 en vertrekt om 8.24 . Een passager mist hierdoor net de bus

Gewenste Oplossing:

Als de bus op tijd vertrekt . Structurel op Maandag ochtend op tijd vertrekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 augustus 2016 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Blaisiane,

Wat jammer om te lezen dat een passagier de bus heeft gemist omdat deze te vroeg vertrok. Ik heb het intern nagekeken en ik zie dat de bus inderdaad om 8:24 in plaats van 8:25 vertrok. Omdat de tijden indicatief zijn en licht kunnen afwijken ivm verkeer, raden wij altijd aan om 5 minuten eerder bij de halte aanwezig te zijn. Daarnaast bij het aankomen van de bus bij de rand van de halte te gaan staan en de hand op te steken om aan te geven dat men in wil stappen. Hopelijk zijn misverstanden als deze hiermee in de toekomst verholpen!

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Ble