Klacht: Bus 143 is niet op komen dagen

op 30 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 143 die om 09:36 op de diessenseweg moest zijn is er niet geweest. Hierdoor waren wel geteld 18 man de dupe. De chauffeur van 142 waar wij de melding aan hebben door gegeven heeft dit niet gemeld bij Arriva.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag in de mail een rede en excuses willen hebben. Ik ben namelijk te laat om mijn werk gekomen en die vragen om een verklaring. Ook zou ik graag mijn rit kosten van Hilverstraat naar Asteriastraat Tilburg vergoed krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 augustus 2016 om 18:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Vincent,

Wat ontzettend jammer om te horen dat de bus waarop je wachtte, niet op kwam dagen! Ik heb het in het volgsysteem nagekeken, en deze bus is inderdaad uitgevallen wegens materiële problemen.

Je geeft aan dat je graag een vergoeding wilt krijgen. Ik raad je aan om het contactformulier in te vullen. Er wordt dan bekeken of je recht hebt op geld terug bij vertraging. https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent van dijk