Klacht: Bus 121

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik en veel andere medestudenten hebben last van het feit dat wij veel later thuis zijn doordat de bus 121 elke dag aan onze neus voorbij rijdt omdat hij te vol zit als wij staan te wachten op deze bus. Wij hebben hier vooral last van op de terugreis van ’s Hertogenbosch naar de Kromme Nol. Soms ook op de heen weg van de Kromme Nol naar ’s Hertogenbosch. Hierdoor komen wij in de problemen met school omdat we vaak te laat zijn. En 2 uur later thuis komen dan eigenlijk mogelijk is, is ook geen pretje.

Ik hoop dat er snel een extra bus in wordt gezet van s' Hertogenbosch naar de Kromme Nol en andersom. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet, Anouk van Straten

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Goedemiddag Anouk, Uit je bericht begrijp ik dat de bussen van lijn 121 zeer vol zijn waardoor je minder prettig reist. Momenteel wordt de situatie op dit traject geanalyseerd m.b.t. de capaciteit, zodat er kan worden gekeken wat de mogelijkheden zijn voor eventuele inzet van extra materieel. Excuses voor het ervaren ongemak! Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 17:41 geantwoord

Goedemiddag Anouk,

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door AnoukvanStraten