Klacht: Bus 121

op 08 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gister een klacht ingedient over de bus 121 die aan mijn neus voorbij rijdt. Nu stond ik bij het koning willem 1 college voor de bus van 17:40. Hij is niet gekomen. Ik wil dat hier iets aan gedaan wordt. En ik wil hier graag wat van horen. Dit kan echt niet langer zo. Mijn telefoon nummer is 0622402600. Alvast bedankt

Gewenste Oplossing:

Meer bussen inschakelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 september 2016 om 21:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anouk,

Begrijp ik goed dat je via het contactformulier op de website een klacht hebt ingediend? Zo ja, mijn collega's streven er naar om jouw bericht binnen 14 werkdagen te beantwoorden. Ik heb overigens jouw klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 121 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anoukvas