Klacht: Buitenland: bellen en dataverkeer

op 22 mei 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik weet niet precies hoe alles werkt en geef toe dat (een deel van) mijn klacht en die van mijn vrouw misschien onterecht kunnen zijn. Maar het volgende is het geval.
Wij zijn 20 dagen via Duitsland en Oostenrijk in Hongarije geweest. We hebben vaak niet kunnen bellen, geen appjes versturen of binnen kunnen krijgen, noch mails. Soms was het plots weer (even) goed en dan begon het probleem weer. Als we even WiFi hadden, kwamen de mails natuurlijk wel weer binnen en ging appen ook. Of gaat appen niet via een data bundel?
Zelfs terug in Nederland moest ik eerst de telefoon uitdoen, voordat de provider weer ‘opgepikt’ werd. Toen was alles weer goed.
Is dit HN aan te rekenen?

Gewenste Oplossing:

Als we een betrouwbaardere verbinding in het buitenland hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door GEJ