Klacht: Buikgriep na pizza op centerparcs (heijderbos)

op 03 december 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Mijn vriendin en ik hebben zaterdag na het zwemmen een pizza besteld bij centerparcs heijderbos (voor zegge 22 euro) nadat we de pizza opgegeten hadden kregen we enorme buikpijn. Daarna beide niet meer van het toilet afgeweest. Misselijk , duizelig. Het weekend is in ieder geval goed verpest door dit voorval. Achteraf smaakte de pizza ook vreemd na een chemische substantie zoals schoonmaakmiddel o.i.d

Persoonlijk gezien is dit de laatste keer dat ik gegeten heb bij centerparcs. Ook al was dit een last minute, we vinden het zonde van ons geld, en weekend maar vooral beangstigend dat je zo doodziek kunt worden van een pizza bij centerparcs. Graag zou ik zien dat centerparcs met een passende oplossing komt.

Wellicht wen goed idee om de smaakpolitie een keer langs te sturen...

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 december 2017 om 15:27 geantwoord

Op 22 december jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. De opmerkingen van de gast werden doorgezet naar de restaurant manager. De gasten werden op de hoogte gebracht van de resultaten na de onderzoeken en controles die werden uitgevoerd.

Heeft op 22 december 2017 om 15:47 geantwoord

waarschijnlijk heeft centerparcs er alles aangedaan om het probleem te onderzoeken. Daarvoor alleen maar lof. Centerparcs laat zien dat ze hun klachten serieus nemen. Echter blijft ons weekendje verpest en zullen wij nooit meer een pizza eten bij centerparcs, en dat blijft jammer

Alle klachten die gemeld zijn door Roytjuh123