Klacht: BudgetAir reageert niet

op 26 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Mijn dochter studeerde in Zuid Afrika.
Op 3 april zou ze terugkomen. Vlucht ( retour) geboekt bij BudgetAir. Vliegmaatschappijen: british Airways (ba6240 en ba430) en virgin Atlantic (vs450). Van Port Elizabeth via Johannesburg naar Schiphol.
Boekingsnr.’s: BA6237563 (POL 2 tickets).

Van BudgetAir hoorden we dat de vlucht geannuleerd werd. In de zelfde mail stond dat British geen geld terug geeft. Op de site van British en Virgin staat dat ze dit wel doen. BudgetAir heeft de tickets gekocht en moet zorgen voor de refund.
Teruggave van de luchthavenbelastingen is sowieso altijd mogelijk.

BudgetAir reageert helemaal nergens op!

Ik Wil graag dat we bericht van BudgetAir krijgen dat ze refund claimen. Verder zou ik graag willen horen wanneer we het kunnen verwachten. In uiterste geval wil ik dat BudgetAir de luchthavenbelastingen terug stort.

Gewenste Oplossing

Extra informatie
Boekingsnummer BA-6237563. Vluchtnummers BA6240, VS450, BA430

BudgetAir zei er mee aan de slag te gaan maar is vervolgens weer niet bereikbaar

Alle klachten die gemeld zijn door Jildouf