Klacht: Budgetair is onbereikbaar en krijg geen reactie BA-6794836

op 22 april 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Mijn vriendin en ik hebben een vlucht geboekt naar Cuba. De vertrekdatum was 8 april. Voor die tijd netjes een e-mail gehad dat er contact opgenomen zou worden voor de vertrekdatum.

Echter tot op heden helemaal niets meer gehoord van hun. Ook reageren ze niet op e-mails. Krijgen we een voucher of ons geld terug. Is er restitutie aangevraagd of niet? Gewoonweg wat de status is van onze vlucht. Inloggen op de website helpt ook niet, want dit wordt ook niet bijgewerkt. Morgen zouden we alweer terugkomen van onze reis.

Ik begrijp best dat het druk is, maar op deze manier werkt het natuurlijk niet. Ik ken mensen die over drie weken gaan vliegen en die hebben al netjes antwoord gehad over wat er staat te gebeuren.

Boekingsnummer BA-6794836

Mvg Stephan de Wit

Als ik hoor wat de status en ik weet wat mij te wachten staat. Voucher of restitutie?

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 29 april 2020 om 14:58 geantwoord

Beste Stephan,

Onze excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen op de e-mails. Wij proberen iedereen zo spoedig mogelijk te helpen. Vanwege het Corona virus ontvangen wij een hoger aantal e-mails.

Ik heb de boeking nagekeken en ik zie dat het ticket van TUI Fly is. Momenteel zijn wij nog in afwachting van TUI Fly wat zij klanten willen aanbieden en hoe de procedure gaat.

Zodra wij meer weten zullen we je op de hoogte stellen.

Budgetair Klantenservice
Taina

Heeft op 14 mei 2020 om 08:50 geantwoord

Heb nu twee keer contact gehad met Tui, want jullie reageren nog steeds nergens op. Alleen op klachten.

Tui zegt dat jullie de voucher moeten aanvragen/afgeven. Zij kunnen niets doen, want de bal ligt bij BudgetAir. En Jullie geven weer aan dat Tui nog moet beslissen wat zij klanten aanbieden. Dat klopt helemaal niet volgens hen. De procedure is al lang duidelijk geven ze aan.

Ik ken allerlei mensen die allemaal al bericht hebben gehad van hun reisorganisatie of touroperator met een oplossing. Voucher, geld terug of omboeking

Maar jullie personele bezetting is zo slecht dat de telefoon uit de lucht is gehaald en mailtjes niet worden beantwoord. Als jullie al enig bestaansrecht hebben dan draaien jullie dat eigenhandig de nek om.

Ik denk als ik de klachtenregen hier zo zie op deze website dat het tijd wordt om mijn rechtsbijstandsverzekeraar in te schakelen en de consumentenbond/kassa een e-mail te sturen. Dit begint nu echt vervelend te worden.

Nogmaals het verzoek om dit netjes af te handelen.

Met een stuk minder vriendelijke groet,

Stephan

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan34