Klacht: Incasso datum klopt niet

Guiller op 11 maart 2024 over Budget Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een simkaart only om 15 februari besteld en 19 februari is de kaart geactiveerd.
Vandaag kreeg een bericht van mijn bank dat morgen 12 maart komt een nieuwe incasso kosten voor de volgende periode dus waarom? Van 19 februari tot 12 maart er zijn 3 weken en niet 1 maand!!!!

Gewenste Oplossing:

Dat de incasso wordt op de moment dat mijn sim only is geactiveerd !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Mobiel over deze klacht.

Bericht van Budget Mobiel

8 maanden geleden - Beste Guiller, Het klopt inderdaad dat de afschrijvingen voordat de periode ingaat bij ons worden gedaan. Wij zitten op een zogeheten 'prepaidplatform'. Dit is gelukkig niet helemaal nadelig, want dit houdt ook in dat er geen onverwachts hoge rekeningen achteraf bij u in de mail kunnen komen. Mocht u hier nog meer informatie over willen hebben, dan is er persoonlijk contact met u opgenomen om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Budget Mobiel

Reactie van de melder van de klacht Guiller

8 maanden geleden - Opgelost.Dank je

Alle klachten die gemeld zijn door Guiller