ik ben gister plotseling mijn nummer verloren door een nieuwe klant van Budget mobiel, deze zou haar eigen nummer behouden dus moest ze alleen een nieuwe simkaart code invoeren. dat heeft budget mobiel haar gestuurd, nu blijkt het dat budget... Lees meer
Er wordt sinds februari een verkeerd bedrag afgeschreven steeds moet ik hier via chat achteraan. Voor afschrijving juli ben ik al 2 weken bezig! In plaats van 12,50 wordt er steeds 15 euro afgeschreven. Lees meer
Geachte budget mobiel( via belsimpel),
Ik kan nergens een klacht indienen. Vandaar dat ik het via deze weg probeer. Op 31 januari 2022 heb ik een abonnement bij u besteld en heb daarbij voor nummerbehoud gekozen. U heeft mij in februari... Lees meer
Al drie weken geen aansluiting Lees meer
Na 3x contact met klantenservice via een heel onhandige chat na een maand nog geen werkende simkaart Lees meer
ik heb een sim only abo afgesloten bij budget mobiel en door een technische storing bij hun hebben ze de kosten voor de eerste maand niet kunnen incaseeren,ik kreeg opeens een dreigend mail met als je voor 22uur niet betaald... Lees meer
Op 28 april verloor ik mijn telefoon. de dag er na bestel ik een nieuwe simkaart en betaal hier 5 euro voor. Die zou binnen 2 dagen binnen zijn, maar die kwam niet.
Via de slechte klantenservice - chat bestel... Lees meer
Abo geld afschrijven maat geen internettoegang hebben, niet gebeld kunnen worden van buitenaf, triest. Geen contact. Afschrijving geblokkeerd en teruggeboekt. Normen klanten onbeschoft als ze boos zijn over loze betalingen . Mafketels, lousy Lees meer
Ik heb sinds 22 februari het volgende probleem (dit is sinds ik een nummerwijziging aanvroeg bij Budget Mobiel).
Op momenten dat de telefoon normaalgesproken op voicemail zou moeten overschakelen (als ik in gesprek ben, of de telefoon uitstaat, of niet tijdig... Lees meer
Na overstap van simpel naar budget mobiel 20 april 2022
Kan ik nog steeds niet gebeld worden en bellen.
Heb al 3 keer contact met hun gehad via chat.
Ook via e-mail, nieuwe simkaart ontvangen om te kijken of het probleem dan... Lees meer