Klachten over Budget Mobiel

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Budget Mobiel zijn gemeld. Lees meer >

19% van alle klachten opgelost. Nog 8 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

19%
2.2 /10
25 stemmen

Tijdslijn

Luizen

Klacht van kellysgirl op 16 mei 2022 over Budget Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Abo geld afschrijven maat geen internettoegang hebben, niet gebeld kunnen worden van buitenaf, triest. Geen contact. Afschrijving geblokkeerd en teruggeboekt. Normen klanten onbeschoft als ze boos zijn over loze betalingen . Mafketels, lousy Lees meer

Ik heb sinds 22 februari het volgende probleem (dit is sinds ik een nummerwijziging aanvroeg bij Budget Mobiel). Op momenten dat de telefoon normaalgesproken op voicemail zou moeten overschakelen (als ik in gesprek ben, of de telefoon uitstaat, of niet tijdig... Lees meer

Mobiel

Klacht van DW2004 op 06 mei 2022 over Budget Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Na overstap van simpel naar budget mobiel 20 april 2022 Kan ik nog steeds niet gebeld worden en bellen. Heb al 3 keer contact met hun gehad via chat. Ook via e-mail, nieuwe simkaart ontvangen om te kijken of het probleem dan... Lees meer