Mijn Klacht:
In goed overleg met de nieuwe provider is een datum voor de soepele overgang voor nummer overgang afgesproken om de contract per 25 april 2025 te beƫindigen. Desondanks heeft Budget Mobiel het telefoonnummer vanaf vanmorgen al afgesloten. Mijn dochter heeft daar ook op gerekend en heeft ipv morgen haar uitje vandaag gepland. Nu is ze dus de hele dag niet bereikbaar voor mij, wat niet echt een fijne gedachte is.
Ik heb gebeld met Budget Mobiel om de fout te melden, maar die konden niets meer voor mij betekenen.
Ik vind dit een kwalijke zaak, omdat ik juist een paar weken geleden met ze heb gebeld om te vragen of de overgang goed geregeld kon worden. Zij hebben toen expliciet aangegeven dat het afsluiten pas zou gebeuren op de datum dat de nieuwe.provider zou aangeven.
Gewenste Oplossing:
Als mijn dochter wat overkomt, hou ik budget Mobiel aansprakelijk en zal ik dat via de juridische wijze manier doen.
