Klacht: Bijna 1 week zonder telefoon

Tuki DELANDO op 07 juni 2024 over Budget Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben echt ontevrede met budget mobiel omdat het al 3 dagen dan ik niet kan bellen en ook geen internet gebruiken er een blokkade op mijn telefoon zonder reden… en Ik bel klanteservice maar nooit hebben ze antwoord en elke een verschilde verhaal. Ik echt boos en wil weg van hun

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn telefoon kan gebruiken of mijn contract opzeggen zonder kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Mobiel over deze klacht.

Bericht van Budget Mobiel

1 week geleden - Beste Hubert, Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u ons telefonisch willen benaderen op 020-2055555, of via de live chat op de website? Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00. Wij kijken graag met u mee en zoeken graag met u naar een oplossing. Groet, Anouck - Budget Mobiel

Alle klachten die gemeld zijn door Tuki DELANDO