Mijn Klacht:
Omstreeks 3 november 2022 telefonisch contact gehad ivm storing internet/tv. Er werd beloofd dat er een nieuwe ontvanger zou worden gestuurd. Op 17 november 2022 e-mail ontvangen dat het contract was beëindigd ivm openstaande vordering. Op dezelfde dag nog een e-mail ontvangen dat de maandelijkse factuur klaar stond. Op 18 november 2022 chatgesprek gehad waarin mijn vraag of het nog ongedaan kon worden gemaakt ‘nee’ luidde. Op dezelfde dag een e-mail ontvangen waarin ik in de gelegenheid werd gesteld om het openstaande bedrag te betalen zodat de blokkade kon worden opgeheven. Vandaag, d.d. 21 november 2022, is het termijn bedrag voor de periode 17 november t/m 17 december 2022 afgeschreven, ondanks de blokkade/beëindiging. Tijdens het chatgesprek wordt er niet geluisterd, maar blijft men hameren op de vordering. Dodelijk vermoeiend! Zij hebben zelf geen klachtenafdeling of e-mailadres, heel irritant!
Gewenste Oplossing:
Met een medewerker die mij kan uitleggen waarom ik na de blokkade/beëindiging nog een e-mail ontvang waarin staat dat de blokkade na betaling van de vordering wordt opgeheven en waarom er nog een termijnbedrag wordt afgeschreven terwijl er sprake is van een blokkade/beëindiging?!!
