Mijn Klacht:
Modem is simpel aan te sluiten, alleen krijgt geen verbinding met Budget Alles in 1. Men heeft zelfs een oplossing via KPN, die kijkt dan of jij verbinding hebt ? Vreemd want jij kunt de het probleem alleen vermelden via andere provider (met modem van die provider) en die doet het.
Het is duidelijk dat service programma is opgezet door leken.
Het heet service, maar op het moment dat men dan uiteindelijk de eindoplossing geeft komt de vermelding Oeps, het lijkt erop dat deze site niet meer bestaat Ongelofelijke amateurs !
Gewenste Oplossing:
Als modem over 2 dagen niet werkt (verbinding heeft met Budget Alles in 1), ga ik terug naar vorige provider, dan maar regelmatige uitval, beter dan vooraf betalen voor niets.
Modem is niet goed, of men heeft geen verbinding geregeld, terwijl die al 13 juli (dag van modem ontvangst ) zou kunnen werken. Het is nu 17 juli en zij hebben mijn vorige provider opgezegd, zodat ik 20 juli geen internet heb.
