Klacht: internet werkt niet meer sinds 2 dagen

marco3key op 03 juli 2021 over Budget Internet in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omstreeks 4 uur afgelopen donderdag op vrijdag nacht is mijn internet verbinding verdwenen.Vrijdag de servicelijn gebeld en hebben zeer snel een nieuwe modem opgestuurd.Zaterdag modem binnen gekomen en direct aangesloten{ dank voor snelle opsturen}.Nu geeft mijn verbinding nog steeds geen internet .Ik heb wel een vdsl verbinding dit kan ik zien in de modem zelf maar er gaat iets niet goed vanuit de centrale van kpn zelf.
De dslam geeft geen ip adres af.De wan verbinding komt niet tot stand waardoor ik nog steeds geen internet heb.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat ik volgende week wel weer een verbinding heb en dat kpn het hersteld in de centrale zelf, daar is iets verkeerd gegaan.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Internet over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht marco3key

3 jaren geleden - Ben nu al meer dan 2 dagen in de weer met mijn klacht .het is nu dinsdag en nog geen oplossing.HEt oude mac adres staat bij budget in het systeem en line up. Heb een nieuw modem en zie dat lijn up is maar de centrale dslam accepteerd de verbinding maar niet. Resetten helpt niets en het probleem wordt door de helpdesk nu heen en weer geschoven KPN zegt in de ticket het ligt niet in hun domein en budget zecht tsja even afwachten.IK zie dat er een verbinding staat naar de centrale en dat het systeem blijft hangen bij KPN en zo wordt de storing dus nooit opgelost.Wordt er zo langzamerhand wel moedeloos van want mijn aansluiting heeft gewoon verbinding met de centrale maar retour geeft hij gewoon geen op adres af.Vanaf morgen maar weer bellen met budget en wil toch echt dat er nu een actie gezet wordt met een monteur die eff kan meten of dat KPN een resetten uit voert het oude mac adres uit hun systeem te resetten van de oude modem zodat de nieuwe modem zich kan aanmelden en kan communiceren.Ik accepteer echt niet meer dat mijn ticket KPN nu 48 uur verder men zo maar laat en gaat wachten op elkaar. Wordt vervolgd.

Reactie van de melder van de klacht marco3key

3 jaren geleden - Het is woensdag nog geen internet het oude mac adres van de modem staat nog steeds in hun systeem en KPN wimpelt elke ticket af ,maar budget kan dit niet oplossen .Wordt voor de zoveelste keer weer een modem opgestuurd,maar weet nu al dat dit niet gaat werken omdat het mac adres van de eerste modem is blijven hangen bij KPN in het systeem!!!!.Krijg toch de indruk dat ze derde partijen op hun lijn beedje afwimpelen.lees nog steeds in de modem lijn up maar dat de dslam het nieuwe mac adres van de modem blokkeerd omdat de oude blijft hangen. KPN weigerd de tickets te behandelen echt regelrechte schande! IK houd jullie op de hoogte van mijn probleem heb sinds vorige week vrijdag geen internet meer .

Reactie van de melder van de klacht marco3key

3 jaren geleden - Het is nu zaterdag nog steeds geen internet KPN monteur over de vloer gehad metingen gedaan en alles op de lijn is ok,budget is aan zet omdat hun de gene zijn om het mac adres uit het systeem te resetten. KPN heeft geen toegang tot het systeem om de resetten uit te voeren omdat de lijn gehuurd wordt door buged.Volgens KPN monteur kan budget als enigste de software resetten uitvoeren en is voor KPN afgeschermd.Maar in de tussen tijd zit ik als klant nog steeds met een verbonden lijn zonder data!!.IK ga maandag maar weer bellen en eis een oplossing want betaal wel voor een niet-werkende data lijn.Ik houd jullie op de hooogte KPN heeft zijn testen gedaan en nu is de enigste oplossing budget zelf en MOET gaan bewegen in hun eigen technische achterban.

Reactie van de melder van de klacht marco3key

3 jaren geleden - Het is maandag en jawel er is weer een ticket ingediend bij KPN.Er zit een probleem in de kruisverbinding in de wijkcentrale en KPN heeft een verbinding voor een andere aansluiting gedaan en een andere modem geactiveerd op mijn verbinding.Het mac adres van de modem wat in het systeem van budget staat komt niet overeen met mijn mac adres van mijn modem.Aangezien op de beruchte vrijdag ochtend een modem is aangemeld met een ander mac adres heb ik nu geen verbinding.Dus nu maar hopen dat KPN de ticket niet weer afwimpeld en mijn mac adres er goed in gaat zetten of de kruisverbinding in de centrale gaat herstellen.We hebben nog steeds geen internet hier en morgen ga ik weer bellen als ik weer geen verbinding heb.Ze kunnen dit zo oplossen en KPN blijf met je tengels van mijn draadje af in de centrale 😔

Reactie van de melder van de klacht marco3key

3 jaren geleden - Afgelopen maandag middag heeft KPN het euvel verholpen door de kruisverbinding te herstellen in de wijkcentrale.Door de juiste diagnose van de sevicemedewerker van budget online was het probleem binnen no time opgelost.Dit had geen 10 dagen te hoeven duren , als er juist geanticipeerd was door budget medewerkers met het uitvragen en kijken wat er nu aan de hand was.Dus mensen de tip: heeft u een verbinding staan naar de DSL maar een rood lampje op de experia box modem en GEEN data vraag de budget medewerker of het mac adres overeen komt met het macadres op je modem thuis.Is dat niet het geval kan budget het met de juiste ticket invoer zo oplossen.Dan is er een kpn monteur in de centrale aan het rotzooien geweest met een nieuwe aansluiting van iemand en heeft de verbinding tot stand gebracht over jouw gehuurde lijn.Krijg 10 dagen terug betaald van budget en het is gelukkig opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Internet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Internet

Heeft op 15 juli 2021 om 17:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marco3key