Mijn Klacht:
Na een mail dat ik kon verlengen bleken alle buttons in de mail en de website daarvoor niet te werken. Na een telefoontje met de sales afdeling contract verlengd voor 27 euro per maand voor 2 jaar met tv erbij. Krijg een mail dat tv geactiveerd is, verder niks. Krijg 4 weken later een hoog factuur bedrag en na bellen blijft mijn contract niet verlengd, maar een flexibel contract te zijn geworden. Na 5 kwartier bellen en vele malen doorverbonden te worden krijg ik een verlengingsaanbod met een bedrag van 6 maanden 32, daarna 47, dus veel hoger en ik geef aan niet akkoord te gaan. Weer doorverbonden en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, kunnen ze niks anders voor me doen. Meteen aangegeven dat ik niet akkoord ben, dat ik niet inga op het aanbod en bij hun weg ga.
Vervolgens kom ik er een paar dagen geleden achter dat de nieuwe provider die ik meteen geregeld had het contract niet kon overnemen/afsluiten en blijkt dat ze toch eigenhandig, zonder toestemming mijn contract verlengd hebben met 2 jaar. Ze geven nu aan dat ik toestemming gegeven zou hebben. Dit is heel achterbaks gegaan, door tijdens het telefoongesprek een contract door te voeren en dan te zeggen dat iik nalatig ben door dit niet te annuleren.
Gewenste Oplossing:
Het contract per direct ontbinden en als dat niet kan omzetten naar een zelfde internet snelheid en kosten die ik zou krijgen bij de andere aanbieder, te weten 100 bit snelheid internet en tv voor 27 euro per maand voor 1 jaar
