Klacht: Brutale behandeling

op 02 augustus 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Medewerker in winkel Venlo was stevig brutaal tegen mij, zo was mijn ervaring. Hij behandelde mij op een geringschattende wijze en liet mij aanvankelijk niet eens zélf een brilmontuur uitkiezen!! Hij had weinig geduld met mijn wensen voor een juist en leuk bril montuur. Hij nam een houding tegen mij aan die voor mijn gevoelsbeleving iets ‘pesterigs’, iets aanmatigends had en hoewel ik een vrouw van bijna 52 jaar oud ben, werd ik door hem ergerlijk ge-jij- d en ge -jouwd, hij bleef dat ook doen, terwijl ikzelf hem desondanks netjes met ‘u ‘aan bleef spreken. Ik werd behandeld als klein lummeltje, vooral nadat ik verteld had geen breed budget te hebben voor een duurder pakket voor multifocaalglazen. Ik vind dat echt te ver gaan. Onacceptabel. Je bent tenslotte een betalende klant die, hoe gebudgetteerd ook, toch flink in de buidel moet tasten voor een bril. Dan mag je voor dat geld ook zeker een nette behandeling verwachten, of je nu rijk of arm bent.

Nette en respectvolle behandeling ongeacht arm of rijk. Aandacht, geduld.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 05 augustus 2016 om 09:15 geantwoord

Beste mevrouw Vas Dias,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben inmiddels van u begrepen dat na contact met onze collega uit de winkel de kwestie een misverstand bleek en zijn blij dat u weer een positief gevoel hebt bij Pearle Opticiens. Wij zien u graag terug in onze winkel!

Alle klachten die gemeld zijn door rivadi