Klachten over Brugman Keukens en Badkamers

Heeft u een klacht over Brugman? Wij vinden het heel vervelend dat u een klacht heeft over deze keuken- en badkamerwinkel en willen u graag helpen. Zijn... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Keukenleveranciers

98%
52 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
51 klachten opgelost
2.6 /10
32 stemmen
32

Tijdslijn

Ik heb een badkamer bij Brugman besteld, Het betreft een lege ruimte (voormalige slaapkamer die badkamer moet worden) IN het advies gesprek duidelijk uitgelegd dat deze lege ruimte volledig tot badkamer moet worden omgetoverd met een budget van € 10.000.... Lees meer

Wij hebben op 3 november 2019 een badkamer besteld bij Brugman. Echter bleek bij plaatsing van de tegels dat er onvoldoende tegels waren berekend.Hierna is een spoedorder geplaatst op een levering van de resterende tegels. Echter zijn een week later... Lees meer

We zijn tevreden over het contact met de mensen in het filiaal Hilversum. Ook over degenen, die de keukensullen bracht en degene die heeft geplaatst. Maar niet over het inmeten. Dat is niet goed gegaan en juist de consequenties van... Lees meer

8 april 2018 badkamer order geplaatst. Adviseur bleek van alles vergeten te zijn Order aangepast en kosten daarmee toegenomen met 9000 euro aan materiaal. Vervolgens duurt het 6 maanden voordat er een aannemer geregeld is die de opdracht wil uitvoeren. Telkens afgeketst omdat... Lees meer

wij hebben eind september een keuken besteld Brugman Barendrecht , omdat in de showroom nog steeds de voorbeelden van alle frontplaten en aanrechtbladen niet zijn , kunnen wij ,na 2 maanden nog steeds niets uitkiezen, na herhaaldelijk bellen naar... Lees meer

Geen service

Klacht van op 02 december 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Begin 2019 hebben wij een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer gekocht. Vriendelijk behandeld in de vesting Barendrecht. Echter na het plaatsen van de keuken waren en problemen met de afzuigkap. We hebben direct contact opgenomen maar het probleem is... Lees meer