Klacht: brood

op 25 april 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Hallo sinds jaren eten wij heel smakelijk jullie waldkornbrood wat schetst mijn verbazing sinds 2 weken nergens meer te vinden waar is het gebleven we hebben nu iets van neergang maar dat kan niet tippen aan boeren waldkornbrood

Ik zou graag willen weten of dat het uit het assortiment is gehaald van de medewerkers wordt je ook niks wijzer

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 27 april 2016 om 12:20 geantwoord

Jaarlijks wordt het assortiment geëvalueerd en geoptimaliseerd. Om deze reden kan het voorkomen dat een brood uit het assortiment is verdwenen. We hebben diverse broden aan het huidige assortiment toegevoegd: Boeren rustiek wit, Boeren volkoren, Boeren zonnepit, Vloer Rustiek wit met extra vezels en een heerlijke Sportknip met 75% minder koolhydraten. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als uw brood niet meer verkrijgbaar is. Voorlopig zal de Boeren Waldkorn niet terugkeren. Onze alternatief is het Boeren Meergranen brood.

Alle klachten die gemeld zijn door joke1954