Klacht: broken blender

op 23 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Blender was bought at the end April 2016 (LIDL Lange Hilleweg 103-105-107-113-115 3073 BK Rotterdam.
After a few uses of the blade stopped moving. Blender is not suitable for use.

I lost a receipt but I have a card transactions:

Mutatiesoort: Betaalautomaat (BA)
Mededelingen:
429 Lidl Rotterdam ROTTERDAM NLD
Pasvolgnr:002 28-04-2016 16:49
Transactie:47S8Q1 Term:3YH364

Specification: Blender 550W SILVER CREST, 1, 75l, 5 snelheden, color: lime, crushed ice
barcode: 4 019641 042382
More information in files

Gewenste Oplossing:

The blade should move and hack food

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 augustus 2016 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mk89