Klacht: Broek mag niet geruild worden

op 01 mei 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Zaterdag 23-4 heb ik een broek gekocht voor mijn zoontje in centrum Amsterdam. Thuisgekomen heeft mijn zoon de broek gepast en bij het uitrekken is het plastic draadjevan het prijskaartje geknapt. Kaartje is niet gescheurd en maatstikker zit nog op de broek.
Zondag 24-4 ben ik naar de H&M aan het Buikslotermeerplein in Amsterdam gegaan om de broek te ruilen voor een kleinere maat. Het jonge meisje bij de kassa gaf aan dat zij deze niet mocht aannemen omdat de broek gedragen kan zijn. Er is duidelijk te zien dat deze broek niet is gedragen vanwege de sticker die er nog op zit en de vouwplooien zaten nog in de broek. Ik wilde graag de manager spreken maar deze weigerde naar boven te komen. Ik vind het logisch dat deze regel bij twijfel wordt aangehouden maar vind het schandalig en onbeschoft dat de manager niet eens de moeite wil nemen om een klant te woord te staan en zelf te beoordelen of de broek gedragen is ja of nee. Ik wilde mijn geld niet terug maar een andere maat. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een winkel hier zo halsstarrig in is.

Als de broek alsnog geruild kan worden

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 04 mei 2016 om 15:41 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag telefonisch contact gehad met de klant om onze excuses aan te bieden. We hebben met de winkel kunnen afspreken dat de klant terug mag met deze broek en deze kan ruilen omdat deze ongedragen is. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot ruilingen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtellis