Klacht: Broek

[email protected] op 07 september 2021 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Op 27 augustus een broek gekocht bij de bijenkorf on line.
Thuis gepast,had het prijskaartje er af gehaald omdat ik in de veronderstelling was de broek te houden.
Toen ondekte ik een beschadiging bij de broek ter hoogte van de knie.Ik heb de broek teruggestuurd binnen 3 dagen.Vervolgens kreeg ik een mail van de bijenkorf waarin geinsunieerd werd dat de broek gewassen gedragen en kapot gemaakt was!!!Het is toch ONGELOFELIJK dat de bijenkorf dit soort mails verstuurd.Onprofessioneel .Nu moet ik lijdzaam wachten op mijn eigen geld.Is het bij de bijenkorf bekend dat er in de wet staat dat zij goede producten moeten leveren anders kan de koop ontbonden worden!!!!Laat de bijenkorf een voorbeeld nemen aan zalando of bol.com dit ziin goede bedrijven die de klanten serieus nemen!!!

Uiteraard geld terug,maar dat is niet genoeg.Excuses aanbieden,ik ben goede klant,en wens geen verwijtende emails te krijgen.Ook zou de bijenkorf bij zichzelf te rade moeten gaan of zij wel alles volgend de wet uitvoeren.Ik ga volgende keer wel naar een ander bedrijf zoals bol.com

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

1 jaar geleden - Beste bep, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer dat je zo'n nare ervaring hebt gehad. Dat is uiteraard niet de bedoeling geweest. Wanneer er een artikel zonder prijskaartjes en met een gat retour word gestuurd gaat het magazijn er van uit dat dit artikel in gebruik is genomen. Mijn advies is voor de volgende keer contact met ons op te nemen over de gebreken van de broek. Wij zullen een aantal notities maken en dan is het verder geen probleem om hier een passende oplossing voor te bieden. De broek zal nu opnieuw teruggestuurd worden naar jouw huisadres. Ik adviseer je opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn altijd bereid om met de klant mee te denken. Ik wens je een hele fijne dag verder. Romy Team Webcare De Bijenkorf

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Beste romy, Ik heb de broek slechts 3 dagen in huis gehad.En alleen thuis gepast ,als je er dan achter komt dat er een beschadiging op zit moet je de broek toch gewoon terug kunnen sturen?Tevens heb ik op retourformulier code 09 ingevuld beschadigd.Nu moet ik onnodig lang wachten op mijn geld.Het lijkt wel of er wantrouwen is jegens klanten.Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Beste romy, Het lijkt wel of er wantrouwen is naar klanten van de bijenkorf.Ik heb code 09 (beschadigd)ingevuld op retourformulier. Slechts 3 dagen had ik de broek in huis...En nu word er zo moeilijk gedaan....

Bericht van Bijenkorf

1 jaar geleden - Beste Bep, De frustratie hierin begrijpen wij zeker! De medewerkers in ons magazijn kunnen echter niet aan de broek aflezen wat hier precies mee is gebeurd voor je deze hebt geretourneerd, hier wordt een beoordeling op gedaan. Indien een artikel onverhoopt beschadigd ontvangen is kan je dat inderdaad als reden aangeven op het retourformulier maar hier was ook geconstateerd dat de broek in gebruik was genomen. Een gebruikt artikel kan niet zomaar geretourneerd worden omdat wij dit niet meer kunnen verkopen, in zo'n geval kan je wel altijd contact met ons opnemen zodat wij samen met jou kunnen kijken naar een mogelijke oplossing en zoals mijn collega aangaf kunnen wij indien nodig dan een notitie in het systeem voor de retourenafdeling plaatsen. Zodra je de broek weer terug in huis hebt en contact met ons opneemt kijken wij graag wat we voor je kunnen doen! Tristan Team Webcare De Bijenkorf

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Beste tristan, De broek is al 8 dagen bij de bijenkorf.Om de dag neem ik contact op met de klantenservice van de bijenkorf.Geen schot in de zaak. U stelt dat de broek in gebruik genomen is.Ik ga er vanuit dat ik een broek wel mag passen thuis!!!! De broek is maar een paar dagen in mijn bezit geweest.Wanneer komt de bijenkorf met een bloemetje en excuses en uiteraard geld terug!! As woensdag is het 2 weken geleden dat ik de broek teruggestuurd heb.Is het bij de bijenkorf bekend dat de terugbetaling van een artikel WETTELIJK binnen 2 weken moet gebeuren??? Geen woorden maar daden beste mensen van de bijenkorf! B.Bremmer

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Update,ik heb zojuist bericht gekregen dat ze mijn geld gan terug storten. Toch ben ik niet helemaal tevreden,hoop dat medewerkers van de bijenkorf in het vervolg klanten anders gaan benaderen die na een paar dagen hun aankoop terugsturen omdat het niet in orde is.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 16 september 2021 om 10:35 geantwoord

Hoi Bep,

Fijn dat het is opgelost en bedankt voor je geduld.
We nemen je feedback uiteraard mee.
Wens ik je tot slot graag nog een hele goede dag toe!

Anneke
Team Webcare
de Bijenkorf

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]