Klacht: Brilverzekering

op 27 maart 2013 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Mijn zoontje zijn bril is kapot gegaan, ik had voor gemeen brilverzekering afgesloten. Nu kom ik terug in de winkel en een andere bril was geen probleem, maar nu komt het! Vooral kinderen hebben vaak niet 2 jaar lang dezelfde sterkte van glazen, dus nu kan ik een andere bril krijgen maar mijn zoontje heeft 0,75 andere sterkte nodig, maar dit is niet mogelijk en onbespreekbaar !
Heb met de klachtenservice gebeld en deze mevr kon mij alleen maar de voorwaarde van de verzekering voorlezen driemaal achter elkaar, maar het is toch belachelijk dat ik nu een bril moet aanschaffen met bijbetaling van 20 % ,wat ik niet erg vind maar ik ga mijn zoontje toch niet met verkeerde glazen laten lopen?
In de winkel werd mij ook duidelijk dat Pearle zelf deze verzekering regelt en de winkel zelf bepaald de regels en voorwaarden, het is mij ook nooit verteld bij het afsluiten dat het voor kinderen misschien niet echt handig is!

Dat er toch glazen in bril komen met de juiste sterkte ! En als deze glazen duurder zijn betaal deze kosten.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Pearle een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 26 april 2013 om 12:19 geantwoord

Aan onze Bril Verzekering zijn voorwaarden verbonden. Helaas kunnen wij niet van deze voorwaarden afwijken. Dit hebben wij met de consument gecommuniceerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Kliekie