Klacht: Brilvergoeding Door unive

op 01 augustus 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Heb bij jullie een bril gekocht. (Actief 3=1) ik heb volgens mijn zorgverzekering recht op 1 gratis bril uit basis assortiment per 3 jaar.
Jullie vergoeden standaard ( ook via zorgwijzer 99,-) dit klopt niet.
Ik heb nu professional glazen en per ongeluk artlife glazen. Bedienend personeel was te druk om mijn goed in lichten. Dat dit geen basis is.
Waar nu€ 310,- kwijt met vergoeding van € 99,-eraf = € 210,-

Als ik basisglazen en basis montuur hadden genomen zou ik
€39,- + €170 =€ 209 hebben moeten betalen. Dit zou het bedrag moeten zijn dat bij mijn verzekering gedeclareerd moet worden.
Heb Unive gebeld en die legt het probleem bij jullie.
Lijkt mij een probleem tussen jullie en de Universiteit.
Ik heb recht op vergoeding van 1 basisbril of tenminste dat geldbedrag ervan. Extra aanvulling is vanzelfsprekend voor eigen kosten.

Als ik vergoeding van € 210,- krijg ipv € 99,-

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Hans Anders

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:21 geantwoord

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht D.v.v

1 week geleden - Ik heb vrijdag 4 aug. contact gehad met ene Anita, van het enqeutte onderzoek. Deze zou contact opnemen met vestigingsmanager. Jullie schrijven in jullie afhandeling van mijn klacht dat deze al contact met mij heeft gehad , wat niet het geval is. Wat ik na alle heel en weer gestuur begrijp is dat als ik de 3= 1 actie neem ik mag €99,- vergoeding krijg. Dit is mij niet mede gedeeld, verkoopster wist daar totaal niets van. Toen ik haar melde dat ik mij rekening nogmaals zou declareren, omdat ik een verzekering heb die 1 complete basisbril vergoed, zei zij letterlijk dat ik dat nog wel kon proberen.Bovendien staat op jullie site bij zorgkostenvergoeding zoie zo €99,- ongeacht welke bril ik neem. Dit klopt niet.

Alle klachten die gemeld zijn door D.v.v