Klacht: briltotaalplan

op 09 mei 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

ik heb al heel wat jaren een spaarplan ,en nu was het weer tijd voor een nieuwe bril,toen ik met mijn voucher bij de winkel kwam bleken de regels te zijn veranderd,en moet ik nu flink bijbetalen voor mijn nieuwe bril,dat is geen 50 euro maar een prijs van 169 euro maar liefst,ik ga daarom ook mijn spaarplan stop zetten,want zo heeft dat sparen geen zin meer.en ik kan ook bij een andere zaak terecht,voor een volgende bril,nu zit ik met een voucher van 75, euro waar ik niets aan heb want 169,euro heb ik niet met een uitkering,zo snel bij elkaar .erg jammer hoor met deze dure tijden.ga zo door en ik zal de enigste niet zijn met deze klacht,geen nieuwe bril voor mij dit jaar

zoals vroeger dat ik met mijn bon een nieuwe bril kon uitzoeken ,zo is t voor mensen met een uitkering niet meer te doen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

8 maanden geleden - Beste mevrouw De Bloeme, Bedankt voor uw e-mail. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de prijs voor uw nieuwe bril. Ik ga uw bericht naar de regiomanager doorsturen. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen. Wanneer u verder nog vragen heeft dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 09 mei 2016 om 13:15 geantwoord

Beste mevrouw De Bloeme,

Er is door de verantwoordelijke van de vestiging met u telefonisch contact opgenomen.

Mijn collega heeft alles met u doorgesproken en alles nogmaals aan u uitgelegd. Ik ga er vanuit dat alles goed met u is door genomen. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak.

Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door michel30