Klacht: Brilglazen niet goed

op 12 februari 2014 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Onlangs heb ik een nieuwe bril opgehaald bij Hans Anders. In de nieuwe bril zitten glazen met dezelfde sterkte als mijn andere bril en zonnebril. Tot mijn verbazing zie ik slechter door de bril van Hans Anders dan door mijn andere brillen die ik bij een andere opticien gekocht heb. Ik vind dit toch raar aangezien er dezelfde sterkte glazen in zouden zitten. Ik ben terug gegaan naar Hans Anders met deze klacht. De bril zou worden opgestuurd want ze zagen in de winkel dat het focuspunt iets lager moest. Toen ik de bril weer ging ophalen zeiden ze dat er niks aan was gedaan en dat de bril wel goed was en dat ik er maar aan moet wennen. Ze zeiden dat de sterkte niet helemaal goed kon zijn door de grote van het montuur en dat dat invloed zou kunnen hebben op het glas. Dit lijkt me sterk want mijn zonnebril is net zo groot en daar zie ik wel goed mee.

Glazen waar ik goed mee kan zien. Ik heb een nieuwe bril gekocht maar kan er niet goed door zien. Hans Anders alleen de kwaliteit is kennelijk anders!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

3 jaren geleden - We hebben mevrouw haar voicemail ingesproken omdat we haar telefonisch niet kunnen bereiken en gevraagt om langs te komen in de winkel om de klacht te bespreken.

Hans Anders

Heeft op 12 februari 2014 om 07:44 geantwoord

Klacht opgelost,

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 12 februari 2014 om 15:50 geantwoord

Ik kon terug komen naar de winkel. Daar ben ik door iemand anders geholpen dan de jongeman die mij eerder ter woord heeft gestaan. Deze meneer heeft mij zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Het bleek dat de glazen inderdaad niet goed waren en er zijn nieuwe glazen besteld. Vrijdag kan ik de bril ophalen dus ik ben benieuwd hoe de glazen nu zijn.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hans Anders beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Zira