Klacht: Bril verbogen , uit model

op 11 maart 2020 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn ouders gingen met mijn zoon van 8 jaar naar pearl surhuisterveen om het probleem te verhelpen.Dit omdat ik door een nieronderzoek gisteren niet zelf in staat was. Ten eerste duurde dit een half uur…kan gebeuren. Hij komt thuis en wij zien dat ie nog niet goed is. Vandaag dus zonder bril naar school. Dit verhoogd de kans op hoofdpijn want hiervoor heeft ie de bril. Nu kan ik weer naar pearl. Vind dit erg vervelend .En zeker niet professioneel.. We waren altijd erg tevreden . Maar nu er personeel.s wissel is is de kundigheid helaas ver te zoeken. Vriendelijkheid , ligt het niet aaan

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bril gewoon wordt gemaakt zoals het hoort. En niet dat je meerdere malen langs moet komen voor hetzelfde probleem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 13 maart 2020 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wijmenga,
Wij hebben contact gehad met onze collega's in de winkel. Nadat er een afspraak geweest is, is het probleem verholpen. Wij vinden het uiteraard bijzonder spijtig hoe het in eerste instantie verlopen is. Wij bedanken u dan ook voor het delen van uw onvreden.

Nogmaals bedankt en gaan er vanuit dat het naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dimona